,,КОРАК НАПРЕД У САРАДЊИ СА ШКОЛОМ“
Циљ:Дом и школе заједно(међусобно се допуњујући), паралелно, равноправно, одговорно васпитавају и образују заједничке ученике.
Садржај,мере и активности |
Очекивани исходи |
Носиоци и учесници сарадње |
Време реализације |
Блиска,двосмерна сарадња са свим средњим школама које ученици похађају, ради планирања начина рада и пружања правилне и правовремене васпитне подршке- свим ученицима који бораве у установи у складу са тренутно важећим препорукама МПНТР. |
*Договорићемо начин рада и динамику сарадње које одговарају обема установама; *И школа и дом сарађиваће увек у циљу добробити ученика; *Смањиће се разни ризици, па и ризик од појаве болести. |
директорица, координатор васпитне службе |
IX и на даље док постоји потреба за оваквим обликом сарадње |
Стална комуникација, информисање и пружање помоћи освим другим потребама, жељама и интересовањима наших ученика. |
*Информације ће бити комплетне јер се међусобно допуњују; *Боље ће се упознати ученик; *Боље ће се планирати и организовати рад превентивни и корективни васпитни рад.. |
дир.-дир, пп служба школе-педагошкиња Дома, групни васпитач- одељенски старешина и предметни проф. |
током целе године
интензивно на класифика-ционим периодима |
Међусобна сарадња, помоћ и подршка Дома и школе у реализацији школских обавеза ученика. |
*Ученик ће постићи боље школске резултате; *Ученик ће редовније похађати наставу и биће смањени ризици од напуштања школе и прекида образовања. |
групни васпитач- одељенски старешина и предметни проф. |
током целе године
интензивно на класифика-ционим периодима |
Заједничке активности Дома и школе (такмичења, културно-заб.манифестације, прославе,представљање дома и домских активности школским колективима и целом граду, дружења).
|
*Биће омогућена промоција Дома и школе као установа и промоција ученика као појединца на најлепши могући начин. |
директорица, васпитна служба |
у терминима одржавања пригодних активности |
Сарадња установа на плану заштите и безбедности ученика. |
*Међусобно ћемо се информисати о појавама дискриминације и насиља; *Међусобно ћемо усаглашавати планове појачаног васпитног рада са ученицима насилницима; *Међусобно ћемо усаглашавати планове индивидуалне заштите ученика који су били жртве насиља; *У области заштите ученика Дом и школа међусобно ће допуњивати стручна знања и компетенције. |
МПНТР, ШУ Ниш, координа-тори Тимова за заштиту, родитељи, ученици, групни васпитач, одељенски старешина |
у кризним ситуацијама и док траје васпитни рад |
Дом и школе као паралелне установе васпитања где свако промовише себе, али заједно промовишемо успех и безбедност ученика. |
*Успешни ученици наставиће даље школовање; *Ђак генерације у школи је често и супердомац што је најбоља потврда о сарадњи школе и дома. |
колективи у целини, ученици |
током целе године
VI |
Иновирање модела и садржаја сарадње са школама. |
*Боља сарадња у корист обе установе и наших ученика. |
колективи у целини |
током целе године |
Напомена: Сарадња са школама ће бити стална, одговорна и безбедна.